Mer färg i höst!

Jag är ju en färgälskare, om man inte förstått de än. haha :) Klassens färgklick enligt min lärare, haha söt. Och jag måste ju säga att nu när de blir så himla grått och tråkigt väder så måste man ju ha färg för att överleva dagen. Dagarna fulla av gråa moments försvinner och man lurar sig själv iallafall lite med lite färg på kläderna, halsduken vad du vill, bara inte grå (eller svart eller nån sån tråkfärg) Självklart använder jag svart och dessa färger men lägger oftast in en liten färgklick om inte hellst en stor en! Så ÄLSKAR dessa från HM! Mums! Uppiggande!



Hittade även lite orangea skönheter, jackan från Ellos, kärlek vid första ögonkastet! Skorna från Brandos.se. LÖVLIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0