Måla måla måla

Idag har jag målat som bara den! Först målade jag andra varvet i taket i vardagsrummet, sen andra varvet i köket, väggarna i vardagsrummet, väggarna i hallen och väggarna i sovrummet, så nu är de mesta vitt... Men de ska dras ett varv till överallt så de tar jag imorgon! Carro kom och hjälpa mig sista timmen efter att hon slitit klart i skolan och hon hade med sig lite mcdonalds mat som vi dukade upp lite fint på köksmattan.. Haha har ju inga möbler eller nått.. Mamma och pappa hade iallafall packat släpet och förberett inför lördag då dom kommer hit och hjälper till! Ska få bo på hotell då, lördag till söndag, hotellfrukost :) wiiho!

Jag har sjuuukt mycket färg överallt, men ska ju måla imorgon med, så de blir helt enkelt långärmat imorgon. Haha :)

Annars så går de frammåt med jeansen och de börjar nästan se ut som ett par jeans nu och inte bara en massa bitar, men måste lägga på ett kol där med. Snart byter vi period och ska börja väva, så då måste vi lämna in allt som ska va gjort, så måste ta tag i de nån dag i kommande vecka, men de är bara lite småsaker, men ändå, de måste göras.

Nej nu ska jag sprätta upp min dragkedja på kjolen och sy dit en ny imorgon så den är klar, sen är de sängen, men måste varva ner lite innan jag går och lägger mej, helt speedad fortfarande. Vilken jäkla träning de är att måla, helt sjukt, man blir ju helt svettig. Haha så workouten för dagen är avklarad! 2 in 1. Najs!

Juste, måste ju bara säga att jag fått pengarna från CSN nu, wiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0