Livet lever vidare

Igår vart de såklart mer målande, hittade även en tapet till garderoben, så den ska jag hämta upp idag. Mamma och pappa är på väg nu och jag har precis käkat frukost  som bestog av fattiga riddare, mums! Ska nu bege mig till lägenheten för de sista målandet och sen packa upp allt som kommer med mamma och pappa runt 14.

Annars satt jag igår och letade efter praktikplatser, vi ska nämligen ha lite praktik, men endast 1 vecka, så försöker hitta nått där jag inte bara kommer vara ivägen utan mer där de räcker om man bara hänger mer och ser vad dom gör, de är väl de man får sikta på när man bara har en vecka, hitta se men inte göra, känns så iallafall. Men de blir nog bra, bara jag hittar nått, de är vecka 7 så vill ju ändå va ute i tid, typ nu så de inte blir för snabbt på.

Annars så kollade jag på tv och satt vid datorn och letade praktikplats och utbildningar igår kväll, Carro åkte hem till Västerås så jag va själv här hemma. Snart har jag mitt egna place. Ska bli så kul! :)

Inatt blir de hotell med mamma och pappa! Hotellfrukost imorgon, wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0