Lite kvälls uppdatering om min flitighet

Idag har jag då vart trött vill jag lova, Carro och jag kastade oss till vilorummet på lunchen, men hann dock inte somna på våra 20 värdefulla minuter i detta tiniwiiniirum med en 80 säng som vi båda knöla ihop oss i.

Sedan monterade vi isär en vävstol, inte alls lika avancerat som de låter, de är ganska stora delar man har att göra med, efter den var isär fick vi montera ihop den igen och sedan börja sätta fast våra trådar i denna stora väv. Tålamodet var dock INTE på topp, hoppas de är bättre imorgon. Ska försöka gå och lägga mej alldelless strax, bums!

TVkvällen såg inte ljus ut, men den vart riktigt bra ju, haha de trodde man inte, kollade på Frige, som verkar spännande, måste kolla nästa vecka och så var de ju Criminal minds, som jag så gillar!

Annars så har jag städat upp allt papperskräp från mitt golv, dammsugit hela lägenheten, bakat chokladbollar och tvättat håret under reklampauserna under min tv kväll. Haha :) Duktig ju!


Kommentarer
Postat av: fisen

vi gjorde bra val ikväll me tv'n :)

2008-10-16 @ 23:20:46
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0