Home, sweet home

Ja man är ju hemma i Uppsala nu och gör en massa skoj och nytta, därav inget bloggande..

Halloweenbilderna ska komma upp snart, på min lediga dag, onsdag så ska jag fixa :) kul va de iallafall!

Kom hem i fredags och då vart de tacosmys med mamma och pappa sedan filmmys med Sabina, hemma hos henne i hennes lilla lägenhet, najs! Kollade på

Lördags var de jobb såklart, sedan var de utgång med twinsen, Carro och co! Dessa partyladies pallade inte så länge och av olika anledningar försvann dom, men kvällen hade ju börjat heölt underbart med förfest och Kajsa som bor hur fint som hellst! Ute i nattlivet träffade jag på Sabina och vi festad järnet, även den sista extra timmen! Sjukt kul va de! Kändes som förr i tiden på våra äventyr som vi haft i våra dar, haha helt kul! Tack för en underbar kväll alla medverkande ;)

Söndag var de jobb igen och sedan vart de filmmys med Rebaz och Anna, de blev först nån film med Will Smith där hnn hade nå krafter av nå slag, kommer inte ihåg va den hette, jag kom lite mitt i filmen. Sen såg vi Wanted med bl.a.Angelina Jolie, overklig som fan men jag gilla den ändå, riktigt bra tycker jag nog tillomed.

Idag var de jobb igen, flängde och for genom alla avdelningar hela dagen, många sjuka.. Men de va skoj och dagen gick sjukt fort. Mys hemma hos Sabina och vi lyxade till det me räkmackor och Boston Tea Party visades på tven. Hem och hängde lite med syrran innan läggdags men nu ska jag SÅ sova, sjukt trött!

Har planerat en lunch date med mina Carrosar på onsdag, längtar! ÅÅH! Kul! Saknar!

Kommentarer
Postat av: Far/Farmor

Frida! Vi tycker du är väldigt duktig! Men du glömde att skriva att du gjorde ett mycket uppskattat besök hos oss i Enköping på vägen hem!

Ta för vana att ha en liten paus hos oss när du passerar! Det är kul för oss med en besökande frisk fläkt!!

2008-11-01 @ 11:58:26
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0