Första bullbaket i hemmet, hemmafru

Så idag har man såklart vart i skolan och kämpat vidare med jeansen som nu snart är klara, förhoppningsvis imorgon! Om det inte blir en massa problem... Man vet ju aldrig!

Bakat bullar har jag gjort idag med! Massor av bullar, vi har fika varje torsdag i skolan, men nu på torsdag så ska vi till gbg på studiebesök så de blir fika imorgon istället och jag skulle ta med mig något. Carro och jag har snackat om att baka bullar och jag har ju vart sugen på att göra de, så nu är de gjort och dom blev smarriga och de luktar sjukt mycket bulle i hela hemmet, dock lite jobbigt när man har huvudvärk, som jag tyvärr har, ganska ofta nu för tiden med.. Hm! Sämst! Eftersom jag bakade bullar så behövde jag ju en kavel, som kanske inte är något som är de första man har i hemmet så åkte jag och köpte de på Coop och hittade även då lite blommor och krukor som passa perfekt för en billig slant! Najs!

Nu Desperate Housewives! SÅ BÄST!


Bullarna


Mina nya vänner

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tacl för gott sällskap, bullarna och maten YUMMI!:*

2008-10-07 @ 21:33:57
Postat av: Kirre

Åh skicka två bullar till mig på posten, pliiis :D

2008-10-07 @ 22:09:26
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Petra

Bullarna var så goda! =)

2008-10-09 @ 21:57:36
URL: http://merengue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0