Finbesök och efterlängtad sushi

Oskar kom igår och vi hade en myskväll med tacos och tv och lite snack såklart. Och sedan hade vi lite skoj framför youtube, haha sjukt underhållande!

Dagen började med en liten sovmorgon, gick upp vid halv 11, så skönt! Oskar och jag käkade en rejäl frukost och sedan begav vi oss till Skövde för att kolla in staden där. Det var faktist en ganska tråkig stad.. Men jag käkade en riktigt god bakadpotatis med skaldjurröra, mums! Shoppade loss på rosa underlägg till köket på lagerhaus och köpte lite annat småkrams, en liten del av min outfit till halloweenfesten som kommer nu i veckan!

Oskars faster bor  Skövde och vi passa på att åka förbi och ta en fika där och snacka lite skit. De var en trevlig dag och vi åkte tillbaka till Skara. Där åkte vi och lämnade en borr till Cattis som ska va duktig och fixa och dona i helgen. Sedan åkte vi till Coop och handlade sushigrejer och vi gjorde egen sushi, de blev sjuktgott! Så nu fick jag min sushi, haha hade ju längtat så.

Fick ett sms av Mormor och hon befann sig i Trollhättan och tänkte kika förbi på vägen hem, så får finbesök av henne imorgon kl 1. Ska bli mysigt!

Nej nu, åter till filmen Unbreakable på tv 4 med Bruce Willis och Samuel L. Jacksson. Good moovie!




De som visas på bilderna är bl.a. tacomys, jag i Skövde, sushikock och Oskars STORA sushibitar liggande jätte stylat som ett hjärta (ser ni väl?!) på mitt ny stylade bord med nya tabletter och vi having fun in the soffa.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mmm! Sushi! =D

Var förresten också i Skövde.. håller med om att det inte var en jättekul stad direkt...

2008-10-19 @ 10:18:35
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Såklart snygg som en ladiee fast de bara va myys :D

SOm den Frida vi känner :D

2008-10-21 @ 23:30:14
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935





Eller så tycker jag att du kan du bli medlem på denna länk:

http://www.gratisgen.se/ref/95205

för att få en digitalkamera, iPod Touch, Nintendo Wii, biobiljetter, LCD tv, Playstation3, Nintendo DS, pressentkort på Kicks och MQ, mm...

2008-10-21 @ 23:30:57
Postat av: Sara.

Kolla in min blogg, kommentera gärna:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-21 @ 23:35:37
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0