En vacker höstdag

Imorse försov jag mig igen, men hann i tid ändå. Men stressigt blev de och fick ta till bilen. Imorgon är de dags för sista dagen och sedan gruppbyte så så fort jag skrivit klart här så ska de sättas igång. Just nu har jag lite mys för mej själv med lite bloggande, bulle och mjölk. Mums! Ikväll är de Desperate housewives också, yeah!

Igår såg jag på en Geishas memoarer på kanal 9. Så himla vacker film, sorlig men otroligt fin. Sedan var de bara att kasta sig i säng!

Efter skolan solade jag solarium, somnade såklart, som alltid, skönt ju! Är ju så hemskt blek, mår ju dåligt. Men de ska fixas nu helt enkelt.

De är ju bara sjukt mysigt väder idag, solen skiner men de är höstkallt ändå, får se om man kanske hinner ta en liten promenad senare mitt i pluggandet för lite inspiration eller nått! Eller varför inte för lite kondition, jag är ju så sjukt trött dagarna in och ut, de kanske skulle hjälpa med lite luft och lite motion av något slag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0