En långsam torsdag

Idag var de jobb igen, kändes ändå okej, de har vart mycket att göra i veckan så tiden har gått fort på jobbet och de har vart massa roliga kunder. Men inte idag. Idag var de bland de segaste dagarna jag jobbat, work avdelningen, minsta avdelningen någonsin och jag kan ju tyvärr inte börja med någon företagskund eftersom jag inte kommer att vara där nå mer på ett bra tag, ska ju tillbaka till Skara snart. Så där satt jag rakt upp och ner och gjorde ingeting, fixade så stolarna såg snygga ut och sedan var de ingen som petade på dom eftersom alla bara sprang igenom den avdelningen, kul.

Men sen slutade jag ju, såklart, kändes ju dock som om jag  aldrig skulle sluta.. Haha då vart de hem och Tv-mys med mamma och pappa. Medium och Criminal Minds. Hängde lite med syrran och kollade lite serier, och lite youtube grejer, haha :)

Imorgon är man ledig igen! Skönt! Planen för morgondagen är att först och främst sola och färga håret. Sen ska jag dock till Ikea och göra min inhandling som bl.a. är gardinstänger och tyger till gardiner! Äntligen! Sedan ska jag nog träffa Oskar ett tag, när han nu kommer hem. Och på kvällen blir de feest! Wii! Teater.premiären it is! Ska bli så kul! Måste festa järnet nu, för sen är de tillbaka till Skara...! Och där är de fest torka, men bara till 8 nov. för då är de Napa reunion i GBG, då blir de fest! :) haha!

Ja och nu sitter man här, ska väl ta å gå till sängs snart, men inte så trött, så nu (äntligen) kommer halloweenfestbilderna, tänkte liksom att de skulle bli lagom med dom såhär till Halloween på riktigt! Yeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0