Duktiga jag!

Ja idag va jag ju super duktig, satt kvar i skolan tills kl 7 och gjorde massor med bra grejer som behövde göras. Känns så skönt att de är gjort nu iallafall, kan sova gott inatt! Haha :)

Imorgon är de studiebesök i GBG på Operan! Spännande! Ska åka redan kl 7.40 från hemmet, så de känns lite jobbigt, ska förbereda med kläder och tvättat hår och allt sånt nödvändigt. Haha! Men de kommer bli kul, vi får några timmar på stan också, yeah!

Kom hem och lagade mat, enligt min plan skulle de bli pizza, men de tar sån tid, så de fick bli korv och makaroner, de va gott, va super hungrig!

Snart är mina jeans klara, snart, snart, snart. Jag vill se hur de ska bli, dom börjar bli riktigt bra, helt nöjd än så länge..! Ska lägga upp kort på alla plagg jag gjort och så, de kommer inom kort..!

Annars så är jag hemma nu och sitter framför datorn och TVen, Greys snart!

Kommentarer
Postat av: Kirre

Värsta 0511 haha, de vill jag haa ;)

Mitt sätts igån den 14.onde nästa vecka kl. 10.00 :D

2008-10-09 @ 22:47:24
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0