Vart ligger slottet då? - Men de är ju stort, vi ser de väl?

En dag i sthlm. Ylva och jag kom på tåget 13.35, lite senare än planerat men de räckte gott och väl, vi vandra runt massor och hann se massa kul. Diskutionen på tåget om hur vi skulle ta oss till slottet, där vi skulle träffa Oskar. Jag har ju inge lokalsinne så jag tänkte att man kanske kunde ta tunnelbana? Men Ylva sa att vi skulle gå, och då undra hon vart slottet låg, och jag körde en riktig blondinkommentar - Men de är ju stort, vi ser de väl! Som taget ur tjuvlyssnat. Ylva ringde iallafall Pelle och frågade vart vi skulle gå och då kände hon att hon behövde viska de i telefonen så ingen skulle höra! Haha! Sen när vi väl va på G så ringde Oskar och va tvungen att ställa in, de var massa läskiga folk där utanför så dom släppte inte ut nån i en såndära söt Kalle Anka-dräkt som jag kallar de, deras uniform alltså! Så de blev ännu mer tid att kolla i affärer... Vi kollade runt i de flesta affärerna sen kom vi på att vi kanske behövde äta kl 4 då vi inte hade käkat nått på hela dagen. Vi slog till på Sushi! Mums! De satt fint!

Syrran har ju körkort och kom och hämtade mig och Ylva i stan. Vi skulle gå och sola, så när vi kom till solplacet så hade de stängt, surt! Speciellt för stackars Ylvans som hade skavsår..! Men blev ju upphämtade där av syrran och hade väldigt kul medans vi väntade på kvinnan...

De har vart en dag med många skratt och jag har haft en helt underbar dag! Sjukt kul! Jag vill verkligen bo i Sthlm...! En vacker dag! Hellst i Gamla stan, man får drömma! När jag blir rik så ska jag skaffa mej en lägenhet i Gamla stan för den tid jag spenderar i Sverige, HAHA! Sen en lägenhet i Paris och en bungalow i Thailand eller nått.. Haha DRÖM!

Har valt kläder för kvällen och locktången håller på att värmas upp, utgång it is! De blir Birger Jarl med Rebaz, Anna och syrran! Så nu ska BJ invigas av lillesyrran! Hon har aldrig vart där, så hoppas de blir skoj! Nyktert för min del såklart! Jobb imorgon och sen tillbaka till Skara och en blivande julklänning... Hihi!



  


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, visst är Stockholm helt underbart! =)kul att du hade kul =P

2008-11-29 @ 22:28:31
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Ylwa Skatt

Hahahahaha Frida va FAN :P

Saknar dej redan gumman, hoppas ni hade kul ute sen MEN vilka förskräckliga bilder, ta genast bort :P

pusss

2008-11-30 @ 22:31:00
Postat av: FREDRIK

åh! söt tjej i bilen :D

2008-12-12 @ 11:29:59
URL: http://teggner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0