Lite funderingar

Utbildning? De slog mig verkligen igår att de bara är 2,5 vecka kvar på den här terminen i skolan! Halva tiden har gått. Herregud vad tiden flyger iväg! Vad ska man göra efter? Vad kommer att hända då? Jag vill faktiskt att utbildningen inte ska ta slut! De är så himla kul och så skojiga folk och bästaste lärare! De bästa vore om alla bara flyttade med till Uppsala och så skulle de inte göra nått att de va slut!! De blir ju så långa dagar och så är de flesta i en ny stad, så vi är liksom som den lilla Skarafamiljen man har där! haha :)

Vad ska man göra i sommar? Just nu lutar de att åka tillbaka till Cypern, men vi får se vad som händer...! Man kanske skaffar sig ett nytt jobb, vad vet man..? Haha HOPPAS! Men då kanske man måste anstränga sig lite också... De kanske inte ringer någon och bara erbjuder mig ett asbra jobb sådär.. Tyvärr...

Kan jag bli bra med pengar? För typ 2 dagar sen kände jag att jag hade pengar, och vad händer då? När den känslan kommer så POFF, så fanns de inte alls lika mycket pengar på konton, jaha. Jaja, de löser sig, allt som behöver betalas just nu är gjort iallafall.. Så de är leva för och ha kul pengar som finns kvar.. Julklappspengar också, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0