Ta-hand-om-mej-själv-dagen, och slöfis!

Det var min lördag, sov ut, tog de lungt på morgonen och kollade på tv, såklart, sedan gick jag ut och gick. Efter de så tog jag mig ett bubbelbad med skrubb och filning och hårinpackning, med ljus och allt såklart! Mys!

Sen har jag fixat mig lite filmer, så jag kollade på Wall E, super söt film verkligen! Jag kollade även på Hancock, den hade jag redan sett lite av men hade missat början, men såg klart på hela och den är bra!

Nu sitter jag här och har precis kollat klart på Mamma mia, den va ju ganska töntig, haha men den var väl lite söt och TREVLIG att kolla på.. Haha !

Har messat lite med mamma och pappa som nu landat i Thailand och 30 grader värme! Imorgon hoppas jag på en uppdatering och frukostbuffén, som antagligen är prio 2 på mammis lista på resan, solen först såklart! Ååh jag vill också resa! jag har inte en enda resa inplanerad, men man pluggar ju och har inte direkt massa moneysar över...!

Annars så hade jag väl tänkt att jag skulle sätta upp gardinstången i vardagsrummet och spegeln i hallen, men jag är så sjukt slö, jag skyller på antibiotikan! Får se om jag tar och gör mej ett ryck! Vore najs om jag fick upp lite gardiner innan jag ska flytta..

Tänkte att jag ska ut och gå lite nu, de va så skönt igår, förutom att jag fick skavsår av mina nya fulsöta skor! Köpte ett par sjukt fula skor på Sko kanonen, de finns kvar i Skara, coolt! Köpte dom på barnavdelningen, sånadära jättevarma sköna skor som var silver och rosa, så fula att dom blev söta! Så jag valde dessa skor att gå ut och gå i, dom glappade i hälen så jag fick skavsår och de är storlek 35! Hallå? Värsta minifötter? Sen när jag provade skor på "vuxenavdelningen" fick jag prova en 38 för 37orna va för smala för mina fettofötter... Hmm!

Jag har en tid att passa idag och de är Desperate Housewives kl 16.10, reprisen, sen de avsnittet jag missade för sjukhusbesöket! Mycket vettig dag...

Juste, jag ska faktist göra en mycket vettig grej idag kom jag på! Jag ska skriva ett mail till en kvinna som ska hjälpa mig fixa någon form av praktik, förhoppningsvis, men de verkade positivt! Daddis kontakter ;) Wii! Tack för hjälpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0