Pizzanight at my place

Fredag. Skönt.

Skola först, började montera våra väskor som vi vävt tyget till idag men blev avbrutna av yttligare ett brandalarm. Det har vart en del "bränder" i skolan den senaste tiden... Sist var de en toalett som stog i brand och dom hade tydligen tänt på igår med, efter de att vi slutat, 2 gånger, och idag igen... Idag såg vi rök och de luktade bränd plast, de kom 4 st brandbilar och en ambulans för någon tjej med astma fått i sig rök. Vi fick sluta för dagen när vi väl fick gå in... De som jag tycker är lite knäppt är att dom släpper in de elever som ex inte hade jackor på sig medans brandalarmet är på, sedan resten så vi skulle hämta våra grejer och sedan sluta. Men tänk om de skulle börja brinna någon mer stans medans alla är där inne och brandalarmet ändå är på? Helt sjukt... De var många som blev rädda, de börjar bli mer och mer påriktigt och alla blir snabbare och snabbare ut... Man vet ju aldrig...! Läskigt..!

Sen vart de pizzanight hos mig med 3 tjejer från klassen, Cattis, Rebecka och Susanne. Vi möttes vid pizzerian och sedan begav vi oss hem till mig och proppa i oss pizza och kollade på film och tröck i oss lite godis. Jag är så sjukt mätt fortfarande! Vi kollade på en familjefilm som hette "Den magiska leksaksaffären" men Natalie Portman och Dustin Hoffman, den var ganska töntig.. Ja, familjefilm.. Men vi hade de mys!

Cattis fixade massa bra till min dator med, sjuukt kul grejs! Nu surfar jag med firefox, verkar så bäst de lilla jag suttit med de nu! Plus att de är sjukt fint, man kan välja teman och grejs och självklart har jag valt rosa, så mitt tema är rosabandet, fiint! :) Sen kan man söka hemsidor som den lilla räven tror att jag gillar genom att jag fyllt i intressen och grejer, helt kul! Haha jag är totalt fascinerad! WI! Nu kan jag göra massa kul! Och när jag gör tabbs så blir dom i olika söta pastellfärger, man är ju lättroad! En sak till, de är ett litet dunkande hjärta när de tänker, hur sött som hellst, totalt SÅLD alltså! Taack Cattis :D

Nu sitter jag här och sväller lite, ska snart sussa, de är en dag imorgon med!


Såhär fint är de hos mig nu! Åh så lövlie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0