Myspys med sushi!

Nu är jag tillbaka i Skara efter en mycket händelserik helg i GBG och med sällskap från Cypern! Har vart kul att träffa alla och fest blev de såklart! Men mer om de med bilder och sådant inom kort..!

Just nu sitter jag i soffan bänkad framför tven och sjukhuset, men efter de så var de inte så mycket mer att se på tven för kvällen  så jag har hyrt en film! Waz hette den med Stellan Skarsgård. Ska kolla på den och käka min hemmagjorda sushi, mums! Vart så sjukt sugen när jag såg ett sushiplace i GBG, men de fick bli kebab just då, men nu ska jag smälla i mig le sushii! MUMS!

Annars så skola idag, sjukt seg dag, fortsatt med att binda ihop väven och dess delar och alla trådar, men snart är de dags att börja väva!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för smakbiten jag fick idag =) Det var jättegott med sushi! =D

2008-11-11 @ 18:40:34
URL: http://rubenberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0