Minifredag med lång skoldag och pizza

Idag är de minifredag, är ledig imorgon och de var sjuk fredags feeling idag i skolan! Men vi satt kvar och kämpade vidare i skolan till klockan 7! Och vi började kl 8, så de betyder att vi var i skolan i 11 timmar idag... Helt sjukt! Jag har broderat i 4,5 timme idag, men fint blir de, och tid tar de absolut. Måste ju dock säga att de är ganska lugnande att sitta där med sitt broderi och tiden bara springer iväg, äkta pensionärssyssla helt enkelt. Men de är kul när de blir fint!

Efter skolan, kl 7, drog jag med mig Cattis och Hanna och köpte pizza och godis och drog hem till mig. Gott! Skönt att slippa laga mat! Fortfarande helt avtaggad på att laga fast min paj igår blev så god! Så nu har jag 2 sorters paj infrysta i frysen, ost och skinkpajen är markerad med blåa gem, haha!

Tänkte dra mig över till Carro och tvätta, hon är dock inte hemma men jag har hennes extra nyckel och fått godkänt att tvätta, så tänkte ta med mig datorn och kika på nån film och tvätta samtidigt! Det är dags nu! Har hittat min tvättstuga iallafall och min nyckelgrej så jag kan boka tid och de har jag gjort, men så långt fram, alla andra tider va ju upptagna såklart.. Vara ute i god tid med att tvätta kanske inte riktigt är min grej...

Imorgon åker jag till Lollo i Jönköping! Ska bli skoj att träffa henne och kul att se den nystad som sagt! Kl 12.30 går bussen till Falköping där jag sedan kommer ta ett tåg till Jönköping. Hoppas allt går smidigt och enkelt, men de gör de säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0