Lite nyttigheter komma skall

Idag har jag vävt klart en svart/vit väv och imorgon är jag ledig. Så imorgon ska de SOVAS ut! Ska gå och lägga mej snart och INTE ställa någon klocka! Hur skönt som hellst!

Imorgon ska de sättas upp gardinstänger och en spegel, dammsugas och påbörja mitt arbete om skohistoria. Och försöka skaffa mig en praktikplats! Nu måste jag verkligen ta tag i de! Vill va ute i tid, nu är de dags!

Jag har fått en parkering också! Wiihoo! Nr 77! Halleluja!

Snart är de helg och då är de dags för en resa till GBG och träffa Cypernmänniskor och festa loss på en liten reunion, kommer bli skoj! Ska bo på hotell och allt, MYS ju! Och självklart njuta av staden och sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0