Lite duktig på kvällskvisten, men fortfarande vaken.

Ja nu är de färdigpackat, överpackad som vanligt. Man kanske inte behöver en resväska med kläder och skor för en helg? Men man vet aldrig vad man blir sugen på att ha på sig! Inte jag iallafall!

Har massor av skoj planerat redan! Innan jag ens kommit hem, men så blir de ju!

Fredagen blir mys med mamma och pappa, kanske nått sent nattbus, men mamma och pappa är huvudpersonerna på min fredag och jag hoppas jag får se lite Thailandskort och drömma mig bort!

Lördagen blir de sthlm med Ylva! Vi ska shoppa julklappisar och mysa runt och så ska vi åka och kika på Oskar där han ska stå och vakta slottet eller nått annat vettigt. En lunch skulle han kunna slita sig för iallafall, MYS! Kvällen bjuder på fest med Rebaz och Anna iallafall :) Det ser jag fram emot! SKOJ! Full rulle! I like!

Söndagen blir lite moneymaking, så då ska de bli IKEA, jobbar istället för Angelica som ska gå på personalfesten och ville vara hemma och vara bakis! Haha! Sötis! Men skönt att få jobba! Need the money! (Bilförsäkringsräkningen kom idag.. Tråkigt! )

Jag vill vara en sån som är trött nu och vill gå och lägga sig och sova, bara längta efter de. Men så är de inte, jag är trött runt 6-7 istället, men då kan man ju inte gå och lägga sig, och om jag skulle göra de vaknar jag runt 9, de händer.. Om jag inte ställt ett litet alarm såklart.. Och då kan jag ju verkligen inte somna i tid. Men de va så skönt när jag hade somnat i tid, jag va verkligen inte alls lika trött i skolan. Men men.. Ska väl försöka lägga mig i sängen och kanske fila lite på min julklänning! Fast jag är ganska nöjd faktist! Men tänka lite hur jag ska göra mönstret och så, så de går fort när jag väl kommer igång, kanske lite smygstart imorgon? Haha jag tror jag kommer hinna super mycket innan 12.. Kanske stannar lite längre, får se.. Har ju en passagerare med mig också, som har en liten talan såklart!

Nej men nu ska jag snart bege mig till sängen efter sista 10 på Fringe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0