Ledig slöfis på mej

Idag ställde jag ju ingen klocka, vaknade av ett mess från Carro kl 1! Haha men skönt att sova ut! Sova ikapp sen lovet! Haha helt sjukt att de är så, men de va jobb och fest och göra saker hela tiden...! Men skoj va de ju!

Vad hände med allt som skulle göras idag? Hmm...! Jag satte upp en gardinstång iallafall och storstädade. Spegeln står fortfarande på golvet och inga gardinstänger i vardagsrummet, men va fan, de tar vi en annan dag.

Annars så har jag ju typ sittsår i arsle av att sitta i mina soffa, de är väl de jag gjort typ hela dagen! Suttit i soffan med datorn i knät och tven på. Mycket vettigt liv jag lever! Men jag har faktist mailat lite o praktikplats med lite olika företag, men de är ju bara en vecka.. Dom som svarade redan idag sa ju att de va lite kort men hör av dig när du har en längre praktik så kanske vi kan fixa nåt.. Hmm.. Vad hjälper de mig idag? Ingeting tyvärr.

Nej men nu ska jag gå och lägga mig, någorlunda i tid ändå, sov ju trots allt tills kl 1 idag, lite svårt att somna i tid, men ska lägga mig och läsa om skor i sängen så kanske jag blir lite trött.

Jag höll ju på missa de mest vettiga jag gjort idag, fixat min hemtelefon! Så nu är den omkopplad av Frida the tekniker. Pappa hade ju gjort nått helskumt, haha försökt göra nån genväg eller nått..? Vad händer där  daddi? Men jag fixa ju nu, Wii! Lite stolt är jag ju faktist.

(SLIT DEJ FRIDA, SLIT DEJ)

God natt folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0