Hemma kväll med lite stänk av fest, perfekt!

Gårdagen blev tacos och idol med mammi och sedan kom daddi hem kl 10 och då blev de lite Thailandsbilder. Mys! Sedan drog jag mig ut och träffade twinsen och de blev lite fest  på teatern, hade riktigt kul! Underbara tjejer dom dära söta sakerna! Men det blev ändå en rätt tidigkväll, älsklingarna skulle upp och jobba kl 8! Tidigt som bara den! Hämtade sedan upp syrran som ville åka med hem och vi snackade lite och kollade på The Office, hennes favvo.. Hmm.. haha!

Jag fick lite presenter från Thailand! Wi! En jättesöt T-shirt som de stog It's a pink world på, så sööt! En tjockiströja med massa söta apor på och en rosa adidaströja. Superfint alltihop! :)

Ska åka till Sthlm idag med min bästaste Ylva! Ska bli så kul! Kvinnan va dock på lite äventyr igår och vi åker nog inte allt för tidigt, men de kommer bli bra! Har stämt träff med Oskar kl 3-4 så då blir de lite fika eller nått, skoj!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh underbara, makalösa Frida.

Tusen tack för igår, you made the night :D

<3 <3 <3 <3 <3

2008-11-29 @ 19:29:18
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0