Hemma hos Lollo med de mysiga huset

Nu sitter jag hemma hos Lollo och väntar på att kvinnan ska göra sig vacker och sedan ska vi dra oss ner på stan och kolla i affärer! WIi! Har ju inga affärer i Skara, så de är så sjukt kul att gå i affärer! Haha hemskt!

Igår var de tacosmys med idol och film, fredagkväll rakt av helt enkelt! Supermysigt, och hon bor ju så sjukt mysigt också! Älskar this house, jag flyttar nog hit. Haha :) Och en sötis katt finns de också, som är under mina fötter hela tiden, snart kommer jag snubbla på den ordentligt, men söt är den! Dock var den lite uppmärksamhetsberoende imorse och väckte oss med alla möjliga ljud..

Ikväll ska de bli fest, ska bli spännande och festa här.. Massa nya människor att kolla på, KUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0