Fräsch och beredd på skönhetssömn

Nu sitter jag här med mitt nytvättade hår i handduken, sminket är borttaget, linserna tvättade, brillorna på och ögonbrynen plockade. Gör mig helt enkelt redo för att gå och lägga mig i tid! De brukar alltid dra iväg och blir ofta en sen refräng om man säger så, idag ska jag göra som Carro, sova i tid! Hoppas bara att jag är trött..? Annars blir de sängen och läsa lite Elle iallafall.

Har totalt tappat lusten att laga mat, ska liksom fixa ihop nått att äta av de som finns här hemma hellst, känns så tråkigt, så idag fick de bli korv och snabbmakaroner och måste töma mitt lilla frysfack lite så de blir lite frysta rester till lunch imorgon. Hur kul låter de? Nej fy så tråkigt...! Men de får gå den här veckan, sen får jag shoppa lite nytt när man fått lite moneysar!

Planen är att jag ska åka till Lollo i Jönköping i helgen, känns så kul! Fasade nästan för en ensam helg till i Skara.. Haha nej så hemskt är de inte, men ändå. Ska bli suuperkul att se hur hon har de här hemma i Sweeden! Vi bodde tillsammans i Cypern så där visste vi ju hur vi hade de.. Helt annorlunda vardag här hemma ju! Kul! Har aldrig vart i Jönköping heller för den delen, inte vad jag kan minnas iallafall, så de är ju spännande att de en ny plats!

I skolan fortsätter väningen och planen på nästa väv är redan i full gång. Jag ska nog ta och väva mig ett tyg som jag sedan ska sy en jacka av, all Frida liksom! Häftigt! Va inte riktigt säker på vad jag ville göra först med min blivande ull-väv, vi ska alltså väva i ullgarn. Men de får bli en jacka! Ska nog köra på våffelväv för er som vet vad de är.. Men fint är de iallafall! Och äntligen ska jag göra en väv med lite färg, får se vilka men de ska jag ta och bestämma mig för inom kort!

Mamma och pappa verkar ha de bra i Thailand, bästa vädret på våra Thailandsresor hittills ( vi har haft sån otur med vädret då vi vart där, massa moln och grått, men ändå varmt såklart...) fick jag reda på genom sms, dom hade tydligen en djungelaltan utanför bungalown ( läs igen och känn avund, lite jobbigt att skriva ju... AVIS )

Idag är de Desperate Housewives, Wi! Och jag kommer se avsnittet idag, inga sjukhus besök! Fingret mår bra! Sen är de i säng SENAST kl 23.00! Hellst direkt efter prio ett programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0