Fest och nu tillbaka i ofestliga Skara

Nu har helgen gått och nu sitter man här efter första skoldagen för denna vecka.

Hade de superbra hemma hos Lollo, de vart lite fest på lördagen och de va skoj, mycket roligt folk, kul med ett helt nytt ställe i en helt ny stad.. Festkvällen började med lite fixande och donande hemma hos Lollo, kvinnan klunka i sig lite vin och jag höll mig nykter. Vi begav oss hem till en tjejkompis till Lollo och fortsatte förfesten lite, sedan åkte vi ner och träffade lite annat folk på ett mysigt fördrinkställe som hette 8 glas, de va riktigt fint där! Men då ringde Lollos syrra och behövde lite Backup för att få hem sin lite väl fulle man, så vi kände oss snälla och jag körde så fixade vi de, sedan begav vi oss till utestället Centrum, dansade och hade skoj och glodde på folk såklart! Sedan vart de Max på vägen hem, mums!

Söndagen blev segisdag med spagetti och carbonara och en mysig movie.

Begav mig sedan tillbaka till Skara med ett stopp i Falköping och en väntan på bussen i 45 min. Då fick man ett litet samtal av mormor, hon ville varna för vädret ifall jag var ute på vägarna! Sött! Och de va kul med lite telefonsamtal mitt i min väntan då jag hade glömt min mp3 hemma hos Lollo.. Sämst man får va! Usch va hemskt. Men jag har en till! Tur de! Men den hade ju inget batteri kvar såklart... Datorn fick bli min sista utväg, smidig storlek för lite musik.. Haha men jag fick iallafall musik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0