En vanlig torsdag

Så skola idag såklart, började väva idag och hann med ganska mycket! De är kul att äntligen kunna börja väva! WI!

Måste ju dock säga att jag brukar vara trött och så men idag var jag riktigt seg och jag undrar om de möjligen har med medicinen att göra... Men får stå ut imorgon, sen kan jag ta de lungt hela helgen!

Det blir en lugn ensam helg här i skara, men de känns skönt, tänkte gå ut och gå lite om vädret inte är allt för äckligt, få upp den sista gardinstången och sätta upp spegeln, har säkert tid med lite filmmys och tvtittande... Städa är ju nått som borde göras, de är inte så stökigt men börjar bildas små sällskapsdjur lite här och var, så de är nog dags! Jag tänkte kanske ta mig förbi biblioteket och låna mej en bok och börja läsa lite också! Känns som om de skulle va bra och lugnande!

Har shoppat lite frukt idag och måste säga att jag verkligen tryck i mig den, nästan slut, haha abstinens efter frukt? Men de kan ju aldrig va dåligt iallafall!

Annars så har jag tänkt att börja träna på att måla lite mer, få igång måleriet, va mycket bättre på att måla när jag va mindre, de antagligen för att jag målade mer då, men nu behöver jag ta upp målningen för de är en stor de i utbildningen just nu och jag funderar på att söka skodesinger linjen nästa år, eller jag ska söka den och de är den jag hoppas mest på! De kanske skulle vara bra att kunna måla ett par skor då? De är sjukt svårt, men tänkte att om jag målade ett par per dag eller nått så lär man sig ju! Ska bara ta mig i kragen och göra de också... De är de som är de jobbiga! Får väl ske i reklampausen antagligen.. Haha!

Jag borde sätta en regel för hur många timmar jag får kolla på Tv! Då kanske jag skulle göra lite mer vettiga grejer, läsa, måla, ut och gå kanske eller bara fixa och dona! Hm, kanske ska prova på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0