Trött!

Jag har gått och vart trött hela dagen, fy så tråkigt! Sen kom huvudvärken och jag skulle cykla hem från jobbet, usch. Skit dag helt enkelt!

Mamma och pappa kom till IKEA lagom tills jag sluta för att köpa garderober. Dom håller på att göra om i deras sovrum. Kommer bli så fint så!

Mys på kvällen med Carla och Malin. Vi hyrde film, Kärlek på menyn kallas den på svenska (No reservation on the english). Den va helt mysig, helt lagom för humöret liksom! Carla och jag försöker få med oss Malin till Cypern. De skulle bli så himla bäst, alla oss 3! KAOS! Men väärt! SÅ VÄRT! Vi ska bara få Malin att säga upp sig från jobbet! Men hon är ju sugen och tjatas ska de! Hon ska med helt enkelt, KUL KUL KUL!

Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa Klick och för att sedan sussa! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0