Sushi, Björn Gustavsson, utgång.

Dagen började med en liten brunch hemma hos mej med Sabina. Jag fixade ihop några riktigt lyxiga baugetter med feetaost, sallad, tomat och gruka. Mumsi!

Sedan åkte jag en sväng ner på stan för att träffa syrran. Först gick jag och köpte linsvätska, som var de sista jag saknade innan resan! Sedan gick vill till gina tricot, där syrran fått presentkort när hon fyllde och så shoppade hon loss på 2 stycken supersöta klänningar, båda i marinstil. Ena klänningen fick bli kvällen outfit, första utgången för den nyblivna 18-åringen ju!

Men först vart de ut och käka med hela familjen, jag fick välja, så de blev sushibuffé! Hade ju faktist vart sugen på de minst en vecka och gud så gott de var! MUMS! Det fanns även annan japansk/kinesisk mat som mamma valde att hugga in på efter att hon provat sushi, hon vart inte ett fan direkt.. Haha! Men de vart jag ju inte jag heller, så de kanske kommer..!

Björn Gustavsson med vänner gästade Uppsala och självklart var det huvudattraktionen för dagen. Hela familjen satt bänkad. Det var superkul och alla 3 var jätte duktiga och självklart super roliga! Sedan var de dags för lite förfest innan utgången. Syrran och jag lämnade mamma och pappa och begav oss till Malin där även Carla befann sig. De vart lite supande och övertalande och Malin följde med ut! Utgången var helt okej, de var ju dock vääldigt lite folk, men vi hade kul ändå! En av årets första studentskivor, mindre lyckad om jag får säga de själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0