Sista dagen på jobbet och söndagsmys

Cyklade till jobbet idag med, känns bra. Sista dagen idag ju! Fick en avslutningpresent av sovrumsavdelningen :)
GULLIGA! Dom hade slagit in de i fint rosa papper såklart! Det var en strandmatta med rosa kanter, handduk och en solkräm! Så himla gulliga, tacksam för de! Alltid kul och få presenter ju! Haha! Nej men de känns som man har vart uppskattade då iallafall!

Sedan vart de lite söndagsmys med Sabina, käk på stan och bio. De fick bli kebab, de va super gott! Jätte länge sen jag käkat de ju! Så de va dags! Sedan vart de bio. Vi såg Flyga drake. Jag har läst boken och tycker att den var bättre, men måste säga att dom fick med historien bra i filmen och att man kände igen sig. Och det verkar vara svårt, så de ger jag verkligen beröm för! Den var helt enkelt sevärd! Bra!

Sedan vart de ju lite surt med att bussen gick precis när filmen sluta, så fick vänta en halvtimme och sedan var de kontroll på bussen, har aldrig vart med om de typ, oc tydligen har jag ju fyllt 20 år och hade en ungdomskort. Skit också! Men jag behövde bara betala en biljett, tur var väl de! Men helt surt ju! Tänkte inte på de ju! Usch! Jag brukar ju åka bil, fy för bussen! Inge kul alls!

Imorrn är de städning som gäller, ska även till banken och kolla upp lite inför Cypern och till stan med Oskar runt kl 14. Så ska väl gå och lägga mej nu så jag kan gå upp och städa innan dess!

image130
Dagens outfit gick i marinens anda, nya linnet som jag fick i födelsedagspresent! Tack :) 

 image131    
Avslutningspresenten, filmen och älskade kebab!

 

Kommentarer
Postat av: Kire

Va roligt att se att linnet åkte på direkt Snyggiiis

2008-05-05 @ 22:38:04
URL: http://Kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0