Sista dagen i Uppsala/Sverige!

Idag började även denna dag av ett besök av Sabina och idag blev de varma mackor! Hon får ju passa på och träffa mej medans jag finns kvar..! HAha!

IKEA skulle ha tillbaka kläder och passerkort och jag gick och lämnade de samt sa hej då till alla där, hade med mig fika och sånt mys. Känns lite tråkigt, men ändå skönt. Sedan vart de en sista storshopping med farbror och jag köpte mej ett duschdraperi som ska med till Cypern, för de äckligaste som finns, är inte de sura duschdraperier som klibbar fast på benen? Man tror ju att man kommer lukta surt resten av livet, så jag ska helt enkelt ha med mej ett helt nytt, fräscht, ifall att de skulle vara ett äckligt duschdraperi. Haha, lite hysteriskt kanske, men så värt om de behövs ju!

Banken fick bli nästa och där skulle jag skaffa mej fler engångskoder, e-leg och ett till bankomatkort sådär dagen innan. Man är ju bra på planering. Och så kommer man till banken. Samma kille som hjälpte mej och Carla sist vi satte över pengar till Cypern. Jag tycker att om man jobbar på bank och ska hjälpa folk med pengar och sånt vill man ju prata med en person som verkar säker och kan sin sak. Denne kille som jag även pratade med idag har för de första ett kroppsspråk som säger "förlåt-för-att-jag-finns" och mummlar ur sig svar och verkar helt osäker. Vi var ju helt nervösa när han hjälpte oss med överföringen. Men idag så var tydligen deras system nere så jag var tvungen att komma tillbaka senare. Hur säkert känns de då? Men fick iallafall allt jag behövde efter besök nr 2, och då fick jag hjälp av en jätte duktigt tjej som var betydligt säkrare på de hon gjorde och de kändes bra.

Var en sväng förbi på Gränby Centrum och sa hej då en sista gången till Sabina när hon jobbade. Stötte även på Linnéa som har fått jobb på H&M där och sa hej då till henne med. Sedan ett sista besök på Systemet och när jag ändå var i krokarna åkte jag förbi Onoff där Hannes jobbar och sa hej då till honom med.

Massor hej då idag helt enkelt. Imorgon gäller de. Hej då Uppsala! Hej då Sverige! Men jag kommer ju tillbaka! Nu ska jag gå och packa, de börjar bli dags nu! Har iallafall valt kläder och så ju, men alla tekninska prylar som ska med och kilokontroll och hur allt ska få plats, hej å hå'! Lycka till på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0