Sista april i Uppsala

Yes, de vart bra väder! Haha de är de som är de viktigaste av allt med Valborg! Och det började bra, blev ju dock lite regn runt 21 nånting, men de gjorde inte så mycket.

Dagen började med buss ner på stan med Carla och all picknick, vi mötte upp Rebaz och Anna vid ån och kollade lite på en tråkig forsränning, helt lugnt va de. Så vi drog vidare och mötte upp Märith, Sabina och Kristina. Vi handlade lite mera käk och sedan begav vi oss till Slottbacken och lämnade Rebaz och Anna. Där dukade vi upp underbara picknickmaten på den fina filt som Kristina hade med sig. Sen tjocka vi i oss lite käk, drack lite gott och glodde på alla dessa folk! Massor med folk, alla filurer i alla sorter dyker upp på sådana daga, kul! Malin, Sara, Cissi och Lina dök upp runt kl 15 då dessa duktiga flickor hade jobbat lite innan.

Sedan vart de hem och hämta köttet, träffade syrran och hennes kompisar där, dom skulle grilla hos oss. Jag gjorde i ordning grillspetten och sedan drog vi ner på stan igen för att möta upp tjejerna och dra oss vidare på grillparty i Flogsta.

Grillpartyt gick då inte så bra, vi fick lixom inte igång egnångsgrillen, så vi fick leva på potatissallad. Men annars var de mysigt med folket och stället. Märith och jag festade till på en Pizza på Pinoccio när vi kom ner på stan. Planen var att vi skulle gå ut, men de flesta va trötta och vi delades upp. Jag åkte hem ooch duschade då jag STANK rök och hade gräsfläckar på byxorna, för att sedan åka till stan tillsammans med Rebaz och Anna och köra en krogkväll på People.

De enda jag saknade var en majbrasa (och grillspetten..). Men annars var de en riktigt mysig dag!


image105
Jag säger ju bara rosa briller is the shiet!

Lillplutten sålde en Majblomma till mej! Å så lite forsränningsbilder..!
image109
Mmm..! Picknick!



image119  image120  image121
SUPER POSARN' HAHA <3



Kommentarer
Postat av: Carro

Nej va snygg du var, klädvalet var ju heelt rätt! Hoppas att du hade det kanon / carro

2008-05-02 @ 00:58:24
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0