Packningen

Nu sitter jag här och har nästan packat klar, stängde igen väskan och väggde den, 30,5 kg..! Hoppas att min våg lägger på lite, så jobbigt om man måste betala övervikt. Jag fattar inte att de kunde bli så mycket, tycker inte jag har med mej så mycket mer än jag brukar annars..? Och då brukar de ju ligga runt en 20 kg! Herregud..! 10 kg vadå? Om jag får gissa så skulle jag nog chansa på typ 10 kg sladdar, stört mycke sladdar till allt ju! Hårfön, locktång, laddare till telefoner, kamera, dator.. Halva väskan är fylld med tekniskt junk! Men de kommer nog behövas..!

Handbagaget är stängt nu, med kläder, solbriller, böcker och handdukar inklämda tills de nästan sprack. Sabina fick dra igen dragkedjan medans jag klämde ihop skiten. Haha hoppas allt går bra nu!

De sista som ska i väskan är sminket och de måste jag ha imorgon, så nu står väskan här redo att klämmas igen. Hoppas allt går bra och att flyget är i tid för en gångs skull! Vore ju så värt!

Ska slänga in mina kläder jag haft på mej idag i tvättmaskin, så jag kan ta med mej dom med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
hoppas du haft en bra dag!
sov gott!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 01:07:36
Postat av: Joakim Forsberg

sjysst header :)

2008-05-09 @ 01:11:10
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Lina

Ha de bra i napa syster :D Puss!

2008-05-09 @ 11:05:28
Postat av: Kire

Every step I take, Every move I make, Every single day every day I pray I'll be missing you ;)

2008-05-10 @ 21:23:14
URL: http://Kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0