Jobba, inflyttningmys och tapetsering

Ja så idag var man också duktig och cyklade till jobbet. Vilken skillad från första gången, även om de var typ tredje gången så var de såå mycket enklare! Dog ju första gången, iallafall nästan! Idag hade jag även t-shirt ikea tröjan på mej, då ni, då är de varmt..! Och jag frös inte ens efter lunchen med den tröjan. Sommar värme inne på IKEA. Skönt än så länge, mindre kul när fläktarna brukar dö mitt i sommarn, men då är jag i Cypern och svettas istället!

Ska på inflyttningsmys hos Kirre om ungefär en timme, ska bli kul och se allt live, för man har ju redan snokat på bilder ju! Carla och jag ska hyra med oss någon film och så hörde vi talas om att det fanns godis och chips in the new place! Så de lät ju smarrigt!

För övrigt är tapetseringen i full gång. Pappa hade räknat helt fel med tapetrullar så han köpte 2 stycken till idag, men tydligen hade han räknat helt åt skogen, för de verkar inte räcka med dessa extra två och de fanns inga fler i samma färgkod, så nu skulle dom fuska och inte tapetsera bakom garderoberna som vi precis innan hade sagt att de är så fuskigt och så dåligt, men men.. De kommer ju se bra ut iallafall! Otur för dom som flyttar hit efter och vill möblera om.. Men de kommer nog dröja..!

Imorrn är de antagligen sista dagen på IKEA! Iallafall på ett bra tag! (kanske skulle jobba på onsdag men inte bestämt än..) De känns heelt okej, kommer ju sakna alla sköna människor som också jobbar där såklart, men till IKEA kommer jag ju återvända för att shoppa ett antal gånger iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0