Effektivitet!

Idag vaknade man upp av samtal från IKEA, men de hade jag inte tid med, sista dagen igår ju, så de fick vara. Sedan vart de start på städningen eftersom jag dragit ut på den för att bara behöva städa en gång innan Cypern. Så var de ju en hel del skit överallt..! Usch! Dammet bara flög, snuskigt! Och medans jag städade så slängde jag in lite tvätt och färgade utväxten, så nu har man rena kläder, bor fräscht och nyfärgat hår. Livet känns bara bra!

Sedan var de till att åka och köpa ett storpack fetaost på Aydins till Linas salladsbuffé imorgon, hon fyller år och släkten ska komma och gratta 18-åringen!

Stan fick bli nästa med min vän Oskar. Vi kollade runt lite på tråkiga stela butiker efter nån keps, men de fick inte bli nått inköp idag. Jag shoppade en liten present till syrran, i tid som vanligt..! Sedan växlade jag pengar på Forex, längsta kön ever! Så vi gick och köpte en glass och stekte lite i solen medans vi väntade, härligt!

Sedan hem och sega lite i soffan, men snart blir de ut på nya äventyr. Ska ut och gå med Sabina snart, i väntan på att Oskar och co ska bli klara och tagga till för lite utemys.

image132
Mitt klädval för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0