1 maj

Ja, man jobbade ju då idag, den stora bakisdagen för många. Själv var man ju så gott som nykter, men trött va jag! Efter jobbet så käkade jag med daddi som hade fixat lite sill och potatis, de va gott! Sedan kom Carla förbi och hon hade provpackat lite idag så jag ville ju inte vara sämre direkt, så slängde i de mesta i resväskan och vägde, 21 kg. Carlas vägde dock 31 kg, så vi får nog omfördela lite. Jag ska ju proppa i lite mera grejs som linsvästka och sånt, men de kommer nog bli bra de där..! Så nu tänkte jag försöka ha de lite packat.. Leva ur resväskan sisa veckan, 8 dagar kvar, BARA!

Imorrn kanske blir sista dagen på IKEA, vill ju jobba i helgen, men får se hur de blir med de, annars tänkte jag nog vara helt ledig (från jobb iallafall), veckan då vi åker. Syrran fyller ju 18 år på tisdagen, 6 maj. Dagen efter de så ska jag gå och se på Björn Gustavsson här i Uppsala på Vinterträdgården tillsammans med min familj. Efter de så blir de syrrans första utgång och våran sista på ett bra tag, iallafall i Uppsala. Hela Napa är ju som en utgång, jämt! Haha värt!

Carla och Oskar var förbi idag och myste lite framför tven också, Dirty Sexy Money var de som gällde och vi kollade tillomed på nästa avsnitt på kanal 9. haha skumt att göra så ju, sända nästa avsnitt direkt efter och veckan där på. Vad är planen?

Nej men nu är de sussnings dags, ska ju cykla till jobbet imorrn igen, då jag inte vill slösa mer pengar på bensin innan jag åker! Snålis! Men värt! Dom pengarna kan gå till en drink eller två i värmen! Hoppas på mindre motvind imorrn på vägen hem, de var så INTE okej..! Fy för motvind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0