Total rensning

Ja, idag var man ju då ledig, så nu vart de projekt nr 1 som fick ta fart på mina lediga dagar här, städa garderoben.Och tro mej gott folk, de va på tiden! Först och främst så var de ju så stökigt så man höll på att få spader bara man skulle hitta nått i röran, men även en massa skit som man inte använder. Så allt skit är nu slängt och det vart en heelt proppad svart sopsäck och sedan en hel IKEa-påse. Massa skit helt enkelt. Och nu är de ju helt fantastiskt fint i garderoben! Har dock inte städat resten av rummet och utsidan, men ändå! De tog sin tid att rena ut allt vill jag lova!

Annars har jag inte gjort så mycket mer, sov till 1 ungefär, skönt ju! Men imorrn ska jag upp i tid och hem till Linnéa på morgon mys! :) Sedan ska jag ta mig ann projekt nr 2 som är dessa himla tidningsställ som stått ett tag nu... De börjar bli dags att få upp dom!

Sen har man ju helt klart kollat på 100 höjdare. Helt kul :) Det var faktiskt massa kul som man råkade se på Tv idag, alltid trevligt! Sedan är ju syrran och jag ensamma hemma och de firade vi med lite chips och dip sådär mitt i veckan, skönt ju! Imorn är de träning som gäller, så hade min onyttiga dag idag. Haha!

image54image55image57

De blev så prydligt så, de ser ju lite rörigt ut på bild (?) men då skulle ni sett hur de såg ut innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0