Rihanna rockar loss

Dagen började med att jobba såklart, även fast man hade fixat ledigt, men fick backa  upp ändå ett litet tag. Sedan vart det på väg till sthlm, mötte upp Sabina och vi tog tåget och sedan kikade vi lite i affärer på vägen till Kungshallen där vi sedan käkade, jag kebab såklart och Sabina en tacostallrik, mycket viktig detalj. Sedan tunnelbana till globen och sedan var det köa, men de gick ganska fort. När vi väl kom fram till dörren hade vi ju såklart ett paraply med oss för de regnade ju, men de fick man inte ha med sig, så de fick vi offra och slänga! Som tur var regnade de inte så mycke på vägen hem. Rihanna hade ju bett om att inga skulle ha paraplyer med sig, umbrellaförbud helt enkelt.

Själva konserten var helt okej. Hon hade dock stört fula kläder och hade rockat till de flesta låtarna. Och jag är ju då inget rock fan tyvärr, jag är mer för rnb och hiphop stilen lixom, så de va lite tråkigt. Men vi satt ganska bra, rakt framför scenen men dock högst upp, herregud så högt! Jättehöga trappsteg var de med, herregud vilken träning! Konserten varade dock bara en timme..! De kändes lite kort.. Men förbandet var Adam tensta, han va grym! Haha ska nog införskaffa mig hans skiva.

Sedan var de hem, men de va ju helt klart en kul grej sådär mitt i vardagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0