Mycket gjort på denna dag!

Yttligare en ledig dag, jag börjar vänja mej vid de här, kommer vara jobbigt att börja jobba igen! Usch! Helt skönt att ha hela huset för sig själv, eller syran och jag har huset för oss själva. Ändå värt.

Dagen började med en  tur till Linnéa och hennes hem, var där redan runt kl 10. Vi spelade lite tv-spel, heelt kul ju! Snackade lite skit, käka lite pizza och myste. Sedan skulle kvinnan till de dyra stället där man blir fin i munnen och jag drog mej på en liten runda runt om i stan. Mio, Uppsala färg, Chili, secondhand butiker och lite andra kul ställen, helt mysigt. Jag drömmer ju bara så himla hårt om att flytta och inreda MIN egna underbara lägenhet, vart som hellst i världen förutom i Uppsala! Jag vill lixom inte slå mej ner här direkt, har bott här heela livet och kan absolut tänka mej att bo här i framtiden, MEN först måste jag för sjutton bott nån annanstans, sett nått annat. Men jag måste då säga att jag börjar bli lite orolig över min tapet som jag har sett på household, har inte sett den någon annan stans, jag MÅSTE ha de, så ska gå dit imorrn och ta reda på vad de är för märke och hoppas på allt som finns att den finns kvar och att dengår att köpa! Annars kommer jag ju bli helt ledsen!

Men för att återgå till självaste dagen. Jag har faktist storstädat idag. Så nu är de ju stört äckligt fint på mitt rum i alla vrår, tillomed om man öppnar garderoben ju! Fantastiskt! Och tro de eller ej men tidningsställen sitter på plats (ni har tillomed tillgång till bildbevis)! Jag är ju lite stolt över vackerheten på mitt rum så jag va ju vungen att lägga ut lite bilder! Så fiiint så!

Carla kom över såhär på kvällskvisten och vi kikade på Gossip girl som tydligen hade säsongsavslutning (?!) och de kommer tydligen tillbaka i maj, men då är ju jag inte här...! DEN NI! Sen vart de The starter wife som är helt bra, jag gillar de helt klart!

Imorrn är de den sista lediga dagen och då ska jag träna! Jag är så himla omotiverad, usch å fy å blä! Men de är ju skönt när man väl är där!



1. Tidningställen på plats. Självklart köpta på IKEA (Spontan; 89 kr/st)
2. Min soffa, hemma gjord, kuddarna från IKEA. Bord, matta, IKEA.
3. Min lilla säng och datorbordet helt utan smink!
4. Min kära Tv och tv-bänk från IKEA (Bestå serien)
5. Mina älskade skor i skohyllor som egentligen är CD-hyllor även de från IKEA (Benno 249 kr) (VÄRT!) Jag ska införskaffa mig en till, kanske tillomed imorrn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0