Ledighet, party, soffa.

Idag började man jobba kl 9, och de är så stört jobbigt, de är bara en timme tidigare än vanligt, men den där timmen, de finns inga ord..! Fy!

Igår vart de lite party, nyktert dock, höll mig till redbull. Oskar och Jesper firades sådär lite i efterhand. Så de vart lite mys här hemma hos mej sedan drog vi oss ner på stan och hängde lite på Terrassen, sedan drog vi och käkade och jag träffade Carro som jag gick i samma klass som i gymnasiet, träffar henne inte så ofta så man får passa på! Så skulle bara hälsa på kvinnan och snacka lite utanför people, men jag gick in ett litet tag iallafall, så hängde där runt en timme. Stötte på Twinsen och Carro där, gullefjun där! Dom såg ut att ha kul så klart! Sen stötte jag även på en gammal vän vid namn Tarik som var en aning full men de va kul att se han iallafall! Sen hem och sussa för att sedan kämpa sig upp till jobbet.

I fredags var jag då ledig, min ända lediga dag denna vecka. Då var de SOL! Så då passa jag på att gå ut och gå, så hörde jag att Martin och co kommit hem från Alperna, där dom va en hel månad. Så Martin fick göra mej sällskap på promenaden i solskenet och berätta om livet i Aplerna, där dom verkade ha stormtrivits såklart! Och sedan vart de hem och sega. Myskväll i soffan först hemma med mamma och syrran och lets dance, sedan avslutades den med Martin, Jesper, Joel och Ida.

Idag var planen att gå på bio med mamman min, men hörde av syrran att hon verkade lite off, men får se när hon kommer hem hur de blir. Carla kommer hem idag med! :) Hon den busen drog iväg till släkten i Ljusdal sådär över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0