Ledig helg

Lördagen började lite mysigt med en resa till farmor och farfar i Enköping, syrran övningskörde hela vägen, men de gick bra. Hon va så duktig så! Sedan vart de fika och lite snack. Sedan kollade vi in farmors handväskor som hon inte längre använder och vipps så hade vi massa nya väskor! Kul!Och det var ju bandy SM eller nått är i stan och de är klart man ska ut och festa! Så dagen började direkt när man kom hem, runt 3 var vi hemma hos Malin och där dracks de lite, av alla medverkade förutom (för jag skulle köra mamma och pappa till arlanda kl 04.45) och sedan var de ner på stan och in på flustret och in i öltälten, sedan blev de förfest 2 hemma hos Christoffer som vi mötte på flustret. MELODIFESTIVALEN, helt okej låt som vann. Sannas låt va ju riktigt bra den med, men båda hade funkat som vinnare så de va ju bra! Sedan var de People som gällde. Det blev bra drag och vi hade en mycket lyckad kväll. Maxmat och sedan hem för att vänta på att mamma och pappa skulle packa klart, sedan på väg till arlanda. Hemvägen var skön då jag å rihanna festa loss i bilen. Bums i säng och somna direkt.

Men de va en skojig lördag. Fredagen var mys hemma med familjen och helt lugn. Men nu är det söndag och jag ska nu dra mej ner på stan för min dejt med Linnéa, först mat och sedan bio.. MYS!

image58
Carla och Fridas ansikte fastnade på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0