Grattis min far!

Ja, pappa har då gått och fyllt år och här hemma har de vart ståhej och gäster både i helgen och igår! Tårta! :) Grattis på dej pappa! 46 år! Du är bäst, helt enkelt! Vi har passat på att fira honom igår även fast den stora dagen faktist är idag, då han flydde över till Danmark på jobb iställe för att njuta av att bli något år äldre.

Själv har man då också jobbat, heldag. Segt, och just nu känns de bara såå tråkigt att jobba, längtar som bara den till napa just nu! 65 dagar! Vill nu, nu, nu!

Snabbade mej hem med racer fart för att kolla på Gossip Girl då jag slutar när de börjar, sedan var de bara över till Carla då de va slut och kollade på Gynning tillsammans med henne. Sedan hittade jag en trevlig liten rosa pärm på hennes säng och snokig som jag är så måste jag ju kolla va de va för nått..! Och de va hennes gullentuss mamma som skrivit dagbok om Carlas uppväxt, där hade vi kul ett tag och hittade en massa kommentarer som hon sagt när hon va liten, helt kul! Ungar är för bäst! Jag längtar tills Estrid börjar prata ord (min lilla sötnos till kusin).

Annars så lever jag just nu på helgen som va så stört kul, helt ledig och lycklig och helt underbar! Som en bal på slottet helt enkelt! Leendet bara va upp över öronen hela helgen! VÄRT!

image53
Min outfit på daddis party, Jag och daddi i Grakland, GRATTIIS! <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fan vad bra! Första gången jag går på konsert å allt :) hih! Vi får höras om det imorn!

2008-03-05 @ 01:33:24
URL: http://yoosiintiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0