Fredag med fredagskänsla!

Fredagen bjöd trots fredagskänsla torsdag på rätt feeling på rätt dag! Jobbade till kl 5. Sen drog jag en snabbis till Gränby centrum där jag köpte mig lite blondering och en ny fräsh mascara, Dior blackout, värd! Mycket bra mascara! Hel nöjd! Sedan drog jag till gymmete för att sola, inte träna..! Dåligt men, men.. Sen vart de hem och slänga i färgen, premiär på att färga helt själv, men de jag fint och nu är jag blondare! Målet uppnått!

Sedan var de iväg till Carla och vi började förfesta lite, kul med utgång, de va några veckor sen. Så vi drack lite granna sen drog vi oss ner på stan för att gå på nån Heaven and hell grej eller va de nu va, de va nån fest iallafall så de va väl helt okej där, träffade lite folk som man inte träffat på länge, så de va kul. Sen drog vi oss till vårt andra hem People där vi trivs som bäst. Sedan vart de tillomed efterfest, den du! I typ en av världens snyggaste lägenheter! Trevligt folk där med, sen sussning och frukost fick bli på Cupido, mycket gott! Och cola is the shit! Det var hur som helst en mycket rolig kväll, mycket lyckad! VÄRT!
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0