Tillbaka till livet

Ingen lugn stund så fort man kommer hem. Landade på Arlanda fredag kväll och upp till jobbet på lördagen. Tillbaka till vardagen så fort, har nästan redan glömt Lanzarote-pausen. Så helgen är jobbad och avklarad, jobbar imorn med, sen är man ledig iallafall en dag!

Fredagen började ju med att man kom hem och packa upp, sedan var de bara köra en TV-kväll och kolla igen allt man missat..! Och sen är man ju van och sova tidigt och hela dagen, så sussa efter de.

Lördagen började ju med en hemsk väckarklocka och ingen frukostbuffé, buhu! Jobba, jobba bäst de gick. Sedan var grabbsen hemma från lumpen så hängde lite med dom, 2 av 3 rakade än så länge..! 

Söndagen, ännu hemskare väckarklocka och fortfarande ingen frukostbuffé! Jobbet. Hem. Kalas, kusin Marcus fyllde 14 år. Och han hade fått guitarhero, om jag ska erkänna hade jag inte spelat de förrens ikväll, och jävlar du vad jag missat nått! HUR KUL SOM HELST JU! :D HAha jag MÅSTE införskaffa och träna! Jag sög ju såklart, men de ska jag fan ta och ändra på! Ha! Kul, kul, kul! Jag fick dock kramp i armen, sämst! Så alla som är ännu senare än mej, spela nu!


Och Kina resan blev inte av tyvärr, jäkla skit sas! Men de verkade va lite tur i oturen, för de verkade som om man borde ha en guide om man skulle dit, för dom kan ingen engelska och knappt läsa sitt eget språk för det finns så många tecken...! Kunde gått illa... Men spännande hade de ju vart så surt ändå, men va fan! Livet går vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0