Resa is the shit!

Ja men då var man nästan färdigpackad! Yeah! Vi åker verkligen snart..! De va på tiden..! Men ändå känns de inte som vi ska åka konstigt nog, men va fan, när vi är på väg äckligt tidigt så man mår illa, då du, då vet man att man lever..! Sen arlanda och inhandla nån skojig tidining, då är man på G :)

Idag är de då alla hjärtans dag om någon nu missat de.. Nej, skulle inte tro de. Men iallafall, jobbade ju hela dagen, 10-20. Sen så hade jag och Carla en snabb liten date och käkade asiatisk/sushi buffe :) Men hade sån jävla huvudvärk och mådde illa så de va inte så kul, men annars mys. Nu har jag tagit två ipren och livet känns okej igen..! Tur de! Vi fick vaniljhjärtan från IKEA också :) Gulligt värre!

Men nu blir de lite bloggtorka sådär en vecka, för nu är de PAUS från verkligheten som gäller, självklart kommer de härliga bilder och inlägg när jag väl kommer hem, men tills dess får ni sakna mej så de bara skriker om de!

Å en sak till, idag skickade mammi ett mess och fråga om man ville med till KINA! Och vem vill inte de, hallå?! Såklart man vill! Så tog reda på va kvinnan ville och hur de va tänkt. De visade sig att pappa hade massa poäng på SAS, så var de nått erbjudande att man kunde åka för ett visst antal poäng och vi saknade några poäng, men dom köpte vi till oss, och då tar de en hel dag innan dom kommer in på SASkontot (VÄRDELÖST), så vi kunde inte boka och nu verkar de kanske va slut...?(VÄRDELÖST) Men daddi ska snacka med dom imorrn, självklart hoppas man på de bästa! GRYMT om de skulle funka! Jag vill! Detta skulle ske i april, så då har jag inga tider planerade på IKEA, så kan anpassa arbetet efter resan! VÄRT!

Jaja, nu är det handbagaget som ska packas, solbriller ner! Ha de så bra alla kära, ni kan få ha en liten snöstorm här hemma om ni vill medans jag ligger in the solstol stekandes i solen, briller på, en glass i ena handen och en kall drink i den andra och gärna ett fruktfat väntandes precis brevid poolen! Moohahaha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0