Ledig dag med oväntade äventyr

En ledig dag! Hade planerat sedan igår en lunchdejt med Sabina, så först tog vi oss en sväng förbi posten och skikcade iväg ett par skor som hon sålt på tradera. Tradera is the shit! Sen så drog vi oss ner på stan och käkade en cupido-sallad. Det var gott som vanligt och sedan tog vi en liten runda på stan, kvinnan började jobba kl 3 så när vi skulle bege oss till gränby centrum där hon jobbat så träffade jag på Malin och tvinga med henne. Vi kom fram till att de var ganska tråkiga butiker på Gränby centrum så vi drog iväg till Kista centrum istället sådär helt huxflux! Kul!

Först och främst behövde vi en vägbeskrivning som min far fick stå för. Sedan var de bara tanka och ge sig av. Det var ju enkelt att hitta dit och faktist lika enkelt att hitta hem för en gångs skull! Shoppade lite granna och sedan käkade vi grekiskt. Och självklart vart det ett fint avslut med en biofilm, Jumper fick de bli för den gick den bästa tiden för att hinna med shopping och mat innan. Den var helt okej, skulle hemskt gärna vilja va en såndära jumper utan några problem så man kunde åka runt sådär helt lyxigt som han gör i början av filmen. Men den är helt klart sevärd. Måste ju bara lägga till att Malin köpte med sig en såkallad spritfontän! Enligt butiken var det en partyfontän. Helt cool, en fontän att ha drinken i, med belysning och allt! Haha den va lätt värd, kostade ca 559 kr på Mique. Dom hade andra roliga drinkgrejs med som en drinkpump och en annan slags drinkpump som såg ut som en brandsläckare. Kul, kul!

Sedan var det hem igen, hann inte hem till Gossipgirl så får väl höra mig vad som hände, eller de kanske kommer en bra repris på någon bra tid. Kollade igen på Melodifestivalen sen förra förra veckan, då jag va i Lanzarote. Snabbspola och kika in de som behövdes kikas in. Hejar helt klart på Sanna Neilsens låt nu, helt underbar ju! Och tvillingarna är ju bara för härliga att kolla på,snacka om att se dubbelt på riktigt! Carola och bihang, helt okej, men njaaa, inge speciellt... Lite besviken faktist.

Annars idag har jag vart duktigt och hunnit tvätta, men eftersom det blev en liten oväntad tur till Kista så får tyvärr mina tussentullfiskar få nytt vatten imorrn, stackarna blir alltid nerprioriterade ond som man är.

image52
Underbara shopping + filmen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Samma här! Jag håller också på tvillingarna och Sanna Neilsen, bara så grymma! =P

2008-02-27 @ 15:44:35
URL: http://siiiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0