Kaos, kaos, lite till kaos, PAAARTY!

Jobba hela dagen, massa folk, massa att göra. Så när man slutar så ska man skynda sig hem för att fixa iordning sig innan jag ska till Märith som fyller 32 år som ska firas! Så när man kommer ut så har de blivit snöstorm, tycker inte de minsta om de! Och självklart har jag ju låst bilen och under snöhögen även kallad bil så hade låsen fryst fast. Så där stog man i sin kappa med strumpbyxor och typ vårgympa skor (skulle ju bara till jobbet) och får inte upp biljävlen. Fyfan så värdelöst! PANIK! Och de blåste och storma snö så jag höll på dö, och vantar, vem har de med sej? Mössa? Nej, uppsatthår så öronen dog! Och vad gör man när allt går åt helvete, ja du, då ringer man pappa! Så han va ju helt bäst och kom med låsspray :) Underbara pappa! Och jag hade kämpat för att komma in i bilen innan, jag hade raggat upp en tändare och stog och försökte elda på nyckeln, men de är inte de enklaste då man har förfrysta händer och de stormar snö från alla håll. Men tillsist fick vi upp dörrn iallafall och jag kunde bege mig hemmåt en timme efter de att jag slutat, som om de inte va stressigt nog innan!

Så de va bara hem och panik fixa sig, skulle ta bussen också för att jag skulle dricka. Men nej den idén gav jag upp, tar för lång tid, så tog bilen och ställde den där och morgondagen fick bli ett senare problem. Så nu kunde festen börja :)

Det var hemma hos Märith själv, hon bor så superduper mysigt! Det var tjejer från IKEA, både som jobbar nu och som har jobbat och en enda kille som då va Märiths såklart! :) Det var först mys och skvaller för fulla muggar, sen blev de SINGSTAR! Jag suger så hårt på de, men de va superkul ändå, jag och Assal sjunger förtjusande vackert falskt! Sen var de dags för utgång och eftersom alla andra var äldre än lilla jag så drog vi till Flustret. Det var skoj de och föödelsedagsbarnet drack på tok för mycket, men de var lite underhållande de med. Sen vart det en liten efterfest, med Märith, Lasse(pojkvännen), jag och hans arbetskamrat. De slutade med jag och Lasse och singstar då kvinnan deckade och resten drog hem. Så bilproblemet var ju löst då jag tog bilen direkt därifrån hem, för att sedan åka och jobba. Hade tack gode gud sköna tider.

Så nu är de söndag och hela helgen har gått, ska på bio ikväll med family. Får se va vi ska se, vet inte de än.

image35
Jag och Assal från vimmlet, singstar champs!

Kommentarer
Postat av: carro

det är kanon med mig.

man tackar :)
hur går det för dig och pojkarna då?? pusss

2008-02-03 @ 19:32:10
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0