Jaha blaha

Ja idag va man en riktig slöfis. Skulle träna efter jobbet, men de fanns ingen parkering närmaste kilometern från gymmet så jag tänkte att de skulle suga och träna ändå för de va så mycke folk, så jag drog hem och tjocka i mej en semla iställe. ;) De är så de ska va vettu!

Filmen igår blev We own the night. Den va helt okej, lite lugnare än vad jag trott, men helt klart en bra story!

Annars har jag dragit ut och skitit i städandet idag igen, och bilstädandet ska vi inte ens prata om, de borde gjorts för en evighet sen, men de är ju så himla äckligt kallt, och tänk er mej med en dammsugare släpandes i snö för att dammsuga bilen, jag kan inte riktigt få upp en trolig bild, men den är ganska kul!

Läste Sofis mode idag, hennes nya tidning, njaaa sådär om jag får säga de själv. Tycker de är så sämst med att fylla ut sidor med att visa hur man målar en eyeliner eller såna tönt grejer, jag vet, använd ett kort så eyelinern blir rak. Nej du, sämst. Men annars helt okej, har ju faktist inte läst värsta noga, drog en snabb koll. Men nu tänkte jag faktist gå och lägga mig och läsa lite tidning, har ju då totalt INGEN koll på omvärlden, de börjar bli dags för lite uppdatering och inte bara på nöjes fronten...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0