Gott och fett blandat

Ja så nu var de ett litet tag sen då min trevliga helt underbara dator varit helknäpp..!

Men nu verkar de ju funka. Så i helgen va de lite party på fredag med Carla, kvällen vart GRYM trots lite surigheter innan från dumma håll. Sen var de ju såklart SCHLAGER på lördag med Carro :) Jag måste ju bara säga att snälla rara tanter eller vilka de nu kan va som röstar på Christer Sjögren, sluta! De är ju bara föööör pinsamt. Inte riktigt okej nånstans, hans uppträdande. USCH! Men Amy är ju cool lillan! Jag gillade ju då den dära that´s love eller nått sånt med nån Michael Michchhchc nått. Men jag tror ju helt klart på att Carola och bihang vinner. Så vi får väl se om jag har rätt..! De är nog inga höjdar odds på unibet men ändå. ;)

Sen har ju faktist vi haft fin besök av Ylwa Skatt  från Luxemburg! Så har käkat lite lunch me henne också och körde en vända på stan, hon försökte lära mig käka sushi, de gick ganska bra, men va tvungen att hugga in lite på thaibuffen också! Så de va skoj och träffa henne med, ska försöka hitta ett bra tillfälle att åka till henne och hennes liv där nere i april nån gång, så jag kan fixa schema efter de...! KUL!

Idag har man jobbat såklart, de va ganska lugnt så de va helt okej. Sen var de ju en vanlig söndag, de vart en liten myskväll med mammi å daddi och nån franskfilm. Var då helt klart fördomsfull från början, men den va riktigt bra, dock jääävligt invecklad å stört mycke folk å hålla reda på, men den va bra. Berätta inte för någon hette den om nån skulle vilja se..!

Imorrn är det jobba igen, öppning till stängning, rena rama plågeriet att jobba måndagar efter att ha jobbat helg, så länge också, fy! Men va fan, åker ju till Lanzarore på fredag! LÄÄNGTAR! Så de är rätt åt mej :)

Har planerat in träning med Assal på tisdag, då jävlar. Så ska tydligen min familj åka och spela badminton, asså är de inte för gulligt?! HAha men de är så sant som de är sagt, ska boka nån tid på fyrisfjädern, GULLIGT! :D


image34
Huvudpersonerna för helgen..! Carla och jag= party, Carro=Schlager, Ylwa=finbesök och dadi på sne och mami !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0