Fredag med lite segis och lite fest

Fredag, ännu en vecka har gått och jaha? Samma lika hela tiden. Men men. Slutade kl 20.15, svintrött va jag, usch! Sedan va de jag och Carla som skulle på lite födelsefest hos Jakob som fyllde år. Grattis på honom! :) Så vi åkte dit och det började trevlig, träffade flera roliga, trevliga människor och självklart några gamla godingar och när sällskapet skulle bege sig ut mot krogen så drog vi oss hemmåt eftersom vi va så trötta och jag skulle ut på lördagen. Men när vi skulle dra oss därifrån så var Carla skor försvunna.. HM?! Så vi börja kolla om de kanske var nån som tagit fel och de fanns kvar några liknande men icke, eller om dom hamnat i nått annat rum då mycket hade blivit nerrivet från klädhängaren. Men inga skor någonstans. Carla var så arg så hon kokade, de va hennes 2 dagar gamla skor. Så jävla värdelöst ju! Ofta man ska behöva tänka på vad man har för skor till en fest ifall dom skulle bli snodda? Eller ens att man ska behöva tänka på att hålla koll på sina skor?! Nej fy så trött man blir ! Så vi fick bege oss därifrån utan skor. Vill inte ens skriva vad jag tänkte om folk...! Å stackars Jakob, de va ju bara hans vänner som vart där, men nån måste ju ha tagit skorna?!

Men dagen efter så vart skorna lokaliserade och är snart tillbaka i Carlas famn ;) Så de va ju bra de iallafall.. ! De trodde man aldrig..!





Kommentarer
Postat av: carro

nämen har söta fria skaffat blogg? kul :) hur mår du? kraam

2008-02-03 @ 18:11:18
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0