En äkta jaha-dag

Yttligare en ledig dag, vaknade runt 11 och segade framför tven ett tag och så åkte jag och handlade lite smågrejs på ica. Jag lagade sedan mannagrynsgröt till frukost, har inte käkat de sen barnrumpetider ju! De va AS GOTT!

Sen vart de dags att besikta bilen kl 14. De gick bra, bara en blinkerslampa trasig och nej jag hade inte kollat de innan, jag kan inte sånt..! Men annars var de fina fisken med min lilla biil :)

Sabina kika förbi och vi hade en tv kväll, de bjöds ju på en massa bra! Älska Grey's helt klart! Annars så har jag packat de mesta idag, eller lagt fram de som ska med iallafall..! Nu är de näära! Weeii!

Jag har vart duktigt och städat idag med, helt fint är de nu, så nu kan jag komma hem till ett fint rum..! Haha de är ju värt! Annars ganska händelselös dag.. En jaha-dag helt enkelt. Pratade med Denise idag, en gamal klasskompis, superkul att höra av henne! Så vi babbla på nån timme som vi brukar göra dom få gångerna vi hörs, å de ska de ändras på! Oftare ska de bli..!

Annars kan man väl önska alla en trevlig alla hjärtans dag imorrn! Själv ska jag va på jobbet 10-20, sedan ska jag och min valentindate gå ut och käka! Och tro de eller ej, de är min käraste Carla <3 De är du och jag ladie! ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0