Lite vett på en ovettig dag

Verkligen en degardag! Har fortfarande pyjamas på mig, eller mjukisar iallafall... Håller på att tvätta, mycket roligt. De sämsta var att de bara fanns en tvättmaskin, brukar de inte finnas iallafall två? Haha jaja, i-landsproblem. Bara en tvätt kvar nu iallafall!

Carro och jag var och handlade en julskinka, så nu ska jag bara fixa med griljeringen.. Ska ha med de imorgon till skolan då klassen ska sätta ihop ett litet julbord tillsammans som en liten avslutningsmiddag, dock tidig middag kl 3, men de var den tiden som passade bäst för alla, en bra jultid, Kalle Anka tid! Kommer bli så mysigt så!

Har planerat lite julpyssel också som ska bli klart imorgon eftersom att man ska skicka julkorten på tisdag... Dagen innan. Igen. Alltid. De är lite så jag arbetar, tydligen! Som jag brukar säga "tar man inte tag i de i tid så blir de dagen innan.." Ganska logiskt. Ganska så mycket jag. Haha!

Gav mig på ett försök att få igång trådlöst Internet, men de gick inte på första försöket så jag gav upp. Vi tar de en annan dag helt enkelt. Lever med sjuukt mycket sladdar, vad vad ska man göra av alla sladdar egentligen?

Jag har ritat mig en nyårsklänning också.. Så får se om jag kanske hinner göra den i veckan.. Glitter, rosa, svart, korsett, puff och pajlett. Typ så!

Efter vårt pepparkaksbak är jag råtaggad på att göra nån form av pepparkakshus! Hellst ett slott såklart! Haha! Kolla så fina jag hittade med hjälp av älskade google. Jag vill också!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0