Duktig dag med lite tjuvstart på luciafriande

Började dagen med Luciatåg i kyrkan här i Skara. Det var sångklasser som hade tåget och våran lärare Anne hade sagt att de var jätte kul och speciellt, såklart man blir sugen! Så dit gick vi iallafall, började som vanligt och sedan kom de en "kör" och ställde sig bakom tåget i svarta kläder, så då tänkte jag att snart kommer de hända grejer med lite fartiga låtar och fräna solon, men vad hände? Ingeting. Det var ett helt vanligt sketet luciatåg. Jaja, fick väl lite feeling iallafall och va in i kyrkan för första gången här. Imorgon blir de luciatåg nr 2 och hoppas då på en bättre show! Ja, en SHOW!

Idag har jag vart sjukt duktig! Skoldagen började med att jag renritade alla grejs som skulle göras, så min pärm är färdig för att lämnas in för granskning under lovet. Skönt! Gjorde klart lite formgivning och sedan vävde jag en extra halvmeter och så var väven klar, så jag klippte ner den och städade undan allt och nu är de likom helt klart! En hel jäkla tygrulle i snyggt rosa har jag gjort, tråd för tråd, helt sjukt när man ser hur mycket de är... Shiet alltså! Ska lägga upp kort sen, glömde ta kort idag, så ni kan få se detta underbara rosa som inom kort ska bli min jacka! Häftigt!

Nu har jag käkat lite kebab och kollat på idol, snart får man reda på vem som vinner, jag tror på Kevin..! Sedan ska jag kika på en film och käka lite mer godis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0